hírek egy helyen

hírek papokról

hírek papokról

„Nem a meleg bíborosokat akartam outolni, hanem az egész Vatikánt, a képmutató rendszert”

2020. október 12. - papokmármegint

"Elmentem kórházakba, hogy interjút készítsek az AIDS-es papokat kezelő orvosokkal. A Termini pályaudvar mellett beszédbe elegyedtem a testüket áruló bevándorlókkal, és eljutottam olyanokhoz, akik járnak a Vatikánba dolgozni. Egy kiugrott meleg pap bemutatott egy másiknak, az beajánlott egy püspökhöz, az meg összekötött egy bíborossal - és így tovább."

"A könyv megjelenése óta sokan beperelték a szerintük valótlan állítások miatt? Nem, senki. Ez is mutatja, hogy nem pletykákat írok le, hanem tényeket."

 

"János Pál ....... védett több száz papot és püspököt, akik elkövették és eltussolták a kiskorúak megrontását, és akiknek tetteiről a legfontosabb munkatársai, a személyi titkára például, biztosan tudott."

"Ferenc ..... követ el súlyos hibákat. Ilyen volt a chilei pedofilbotrány kezelése, ami miatt aztán bocsánatot is kért"

bővebben:
https://444.hu/2020/10/12/nem-a-meleg-biborosokat-akartam-outolni-hanem-az-egesz-vatikant-a-kepmutato-rendszert

A bejegyzés trackback címe:

https://papok.blog.hu/api/trackback/id/tr2416236926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása